perjantai 22. toukokuuta 2015

Kotivinkki

Käytiin eilen kaupassa ja ajattelin, että ostan jonkun kivan puutarhalehden, mutta Kotivinkin kansi (ja hinta) houkuttelivat enemmän. Olen kevään aikana ostanut pari numeroa ja useimmiten olen ollut pettynyt, mutta nyt sisältö yllätti positiivisesti. Paljon kaikkea kaunista ja hyviä vinkkejä. Pisteet Kotivinkille tästä numerosta. Kerrankin jaksoi lukea koko lehden.


Hinta tosiaan ei päätä huimannut, 2 euroa ja sait sylillisen vinkkejä ja hyvää mieltä.



Tämä resepti sai innolla odottamaan tulevaa mustikkakesää ja laventelin kasvamista.



"Etsi koristeeksi syötäviä kukkia isojen kauppojen vihannestiskeiltä tai kasvata kaunistukset itse"
Arvatkaa kumpaa minä teen.



Kotivinkistä löytyi juttu myös kotifloristeille, oli ohjeita mm. juuri näidennkukkasienten käyttöön, joita olen asetelmissani käyttänyt.



Tämä Metallin hohdetta osio sai taas sellaisennolon, että nyt on lähdettävä kukkakauppaan tai vähintäänkin johonkin sisustustavaraliikkeeseen. Kyllä aion tuollaiset metallinhohtoiset ruukut ostaa, mutta olisivatko ne ehkä enemmän syksyn juttu? Tai ehkä en jaksa niin kauan odottaa, kyllä ne johonkin saa sopimaan.



Vaikka tämä ohittaakin blogini yleiset aiheet, täytyy mainita, että arvostelussa oli hienoa se, että kaksi viidestä kuohuviinistä oli luomua/reilun kaupan tuotetta.



Mukavaa viikonloppua kaikille! -Jessi



2 kommenttia:

  1. Kotivinkki on minun suosikkilehteni, mutta harmikseni he ovat alkaneet tehdä teemanumeroita esim. uni ja siivous, jotka eivät kiinnosta. Tai nuo asiat kiinnostaa, mutta en halua koko lehteä lukea vain niistä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, kyllä mun mielestä pitäis olla paljon erilaisista asioista juttuja, ja sit niitä teemanumeroita vois tehdä lisäks, mut tää lehti oli kyllä mun mielestä hyvä :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa päivääni!