maanantai 8. kesäkuuta 2015

Tilannekatsaus


Siirsin kolme tomaattia kasvamaan samaan sankoon, toivottavasti tilaa riittää.


Tomaatin kukka on auennut :))


Kiwa-kurkut kasvavat hyvin, siirsin taimet tänään suurempiin astioihin, jotka sain työkaverilta.


Punainen pelargoni, ehkä se vielä ehtii kukkia.


Minttu nostaa lehtiään mullan keskeltä.


Krassi, koska merkkitikuista oli hävinnyt teksti, en tiedä onko tämä punainen vai keltainen, kun se kukkii.


Vesimeloni.


Ihanaa viikkoa teille kaikille! -Jessi

6 kommenttia:

  1. Minulla myös kiwakurkkuja ja vesimeloonia kasvamassa ensimmäistä kertaa! Täytyykin huomenna käydä tarkastamassa, mitkä kurkuistani muistuttavat sinun taimiasi, taisin nimittäin hukata ne istutustohinassa. Kiwaa viikkoa myös sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kuoli ensimmäisrt kiwakurkuntaimet kun siirtänyt tarpeeksi nopeasti isompaan ruukkuun ja yhden selviytyjän päälle Ninni istui, joten kannattaa siirtää ajoissa isompaan :) kiwaa viikkoa myös sinulle!

      Poista
  2. Sulla on melooni jo isona. Mulla ei itänyt lainkaan. Mulla on sen sijaan jotain cantaloupemelonia tms. tulossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitin varmaan pari kymmentä siementä ja kaks iti :/ mutta tpivottavasti tää yks onnistuu :)

      Poista
  3. Olen myös kokeillut meloonia parina kesänä, mutta kumpanakaan ei tullut satoa. En tiedä mistä johtui. Minun kokemuksen mukaan juopot tomaatit vaatii paljon kasvutilaa. Laittaisin vain yhden taimen per ämpäri. Mutta ehdithän ne toki siirtää sitten isompanakin jollei juuret ole menneet solmuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siirsin ne nyt hetkellisesti tuohon, kun olivat niin pienissä ruukuissa että juuret tulivat jo ulos pohjasta :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa päivääni!